سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید تتر

 

خرید تتر

خرید تتر متعلق به نژاد جدیدی از ارزهای رمزپایه به نام Stablecoins    است که هدف آن حفظ ثبات ارزیابی ارزهای رمزنگاری شده است ، برخلاف نوسانات گسترده ای که در قیمت سایر ارزهای رمزپایه مشهور مانند: بیت کوین و اتریوم مشاهده می شود . این اجازه را می دهد تا به جای استفاده به عنوان وسیله ای برای سرمایه گذاری های سوداگرانه ، به عنوان وسیله مبادله و حالت ذخیره ارزش، مورد استفاده قرار گیرد.

تتر در بازارهای جهانی

تتر به طور خاص در رده سکه های ثابت وثیقه ای فیات قرار دارد ، یعنی یک ارز فیات مانند دلار آمریکا ، یورو یا ین ، از هر رمزنگاری در گردش پشتیبانی می کند. سایر مقولات پایدار کوین، شامل پولهای پایدار وثیقه دار رمزنگاری شده است که از ذخایر ارز رمزنگاری شده به عنوان وثیقه استفاده می کنند و یا پول های ثابت بدون وثیقه که هیچ وثیقه ای ندارند اما به روشی مشابه بانک ذخیره کار می کنند تا بسته به نیاز عرضه توکن های خود را حفظ کنند.

در مورد وضعیت اقتصادی تتر به طور خاص، برای ایجاد پل لازم بین ارزهای فیات و ارزهای رمزپایه و ارائه ثبات ، شفافیت و حداقل هزینه های معاملات به کاربران طراحی شده است. این دلار در برابر دلار آمریکا متصل است و از نظر ارزش نسبت 1 به 1 را با دلار حفظ می کند. با این حال ، هیچ تضمینی از طرف Tether Ltd. برای هرگونه حق بازخرید یا مبادله Tethers با پول واقعی ارائه نشده است ، یعنی Tethers با دلار آمریکا قابل تعویض نیست.

خرید تتر از صرافی انلاین تاپ کنز

طبق داده های Crypto مقایسه به نقل از وال استریت ژورنال ، 80? از کل معاملات بیت کوین در Tether انجام می شود و پایدار بیت کوین منبع اصلی نقدینگی برای بازار ارزهای رمزپایه است.

تتر در ژوئیه 2014 به عنوان RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط Tether Ltd. ، شرکتی که مسئول نگهداری مقادیر ذخیره شده فیات است ، به Tether تغییر نام داد. این تجارت در فوریه 2015 آغاز شد.

در نوامبر 2017 ، ادعا شد که با 31 میلیون دلار سکه Tether به سرقت رفته ، هک شد و پس از آن یک فورک انجام شد. در ژانویه 2018 ، این یک مانع دیگر بود زیرا حسابرسی لازم برای اطمینان از اینکه ذخیره جهان واقعی هرگز انجام نشده است. در عوض ، این سازمان اعلام کرد که در حال جدا شدن از شرکت حسابرسی است ، و پس از آن احضاریه توسط نهادهای نظارتی صادر شد. نگرانی در مورد اینکه آیا این شرکت ، متهم به عدم شفافیت ، ذخایر کافی برای پس گرفتن سکه را فرا گرفته است یا خیر.

در آوریل 2019 ، دادستان کل نیویورک ، لتیتیا جیمز ، iFinex Inc ، شرکت مادر Tether Ltd. و متصدی مبادلات ارز رمزنگاری شده Bitfinex را به پنهان کردن ضرر 850 میلیون دلاری وجوه مشتری و شرکت های مشترک از سرمایه گذاران متهم کرد . در پرونده های دادگاه آمده است که این وجوه بدون قرارداد یا توافق ، برای رسیدگی به درخواست های برداشت مشتری از طرف پانامایی به نام Crypto Capital Corp. گفته می شود که Bitfinex حداقل 700 میلیون دلار از ذخایر نقدی Tether را برای پنهان کردن فاصله پس از دست رفتن پول گرفته است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید تتر