سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید و فروش اتریوم در ایران

 

نحوه خرید و فروش اتریوم در ایران

برای خرید اتریوم و معامله آن در ایران باید چهار مرحله طی کنید:

·       در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.

·       احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.

·      بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.

·      ارز اتریوم را خرید کنید

الگوریتم مورد استفاده برای اتریوم و استخراج آن

استخراج نامی است که برای الگوریتم اثبات کار در نظر گرفته اند که روشی است برای اینکه امنیت شبکه تضمین شود. هرکس که بخواهد در شبکه ارز دیجیتال اتریوم فعالیت داشته باشد باید بتواند با استفاده از دستگاهی به نام ماینر معادلات سخت ریاضی برای کشف تراکنش ها را حل کند. هرکس زودتر به جواب برسد کارمزد کار خود را که مقداری اتر است، دریافت خواهد کرد. اتر در واقع سوخت شبکه اتریوم محسوب می شود و اگر چنین نبود هیچ کس به کار ماینینگ به خصوص با هزینه های هنگفتی که به همراه دارد تمایل نشان نمی داد.

ارز دیجیتال اتریوم همانند بیت کوین باید استخراج شود. برای این کار نیاز به یک سری سخت افزار است که بتواند تراکنش های موجود در شبکه را کشف کند و دس از رمزگشایی آن ها را داخل بلاکی از بلاک چین ثبت کند و در نهایت کارمزد خود را دریافت کند. برای اینکه بتوانید سود قابل توجهی از استخراج اتریوم از آن خود کنید باید یک مزرعه استخراج برای خود دست و پا کنید. مزرعه ماینینگ شامل یک سری سخت افزار و تجهیزات است که می توانید با استفاده از آن ها اتریوم را استخراج کنید.

قیمت ارز اتریوم و آینده آن

ارز دیجیتال اتریوم می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. هر چقدر شبکه اتریوم در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کند، بالطبع ارزش ارز آن نیز بیشتر می شود. ارزش آن در بازار به حدی است که به آن نفت دیجیتال گفته می شود و در جایگاه نخست بیت کوین است که لقب طلای دیجیتال را به خود گرفته است. تعداد اتر در حال حاضر بر خلاف بیت کوین نامحدود است و تا کنون بیش از 112 میلیون واحد از آن استخراج شده است. در صورتی که شبکه اتریوم نتواند به اهداف خود دست پیدا کند، ارزش اتر روند نزولی به خود خواهد گرفت.

در سال 2014 برای جذب سرمایه در شبکه هر واحد به قیمت 0/3 دلار فروخته شد و در سال گذشته قیمت آن به 330 دلار رسید. کسانی که به آن اعتماد کردند و از آن سال اترهای خود را نگه داشتند به سودی صدهزار درصدی دست پیدا کردند که رقمی بزرگ و سرسام آور است. البته در سال 2018 تمام ارزهای دیجیتال به شدت سقوط کردند و اما اکثر آن ها مانند بیت کوین و اتریوم توانستند از این بحران به سلامت رد شوند.

ویژگی های اتریوم

ارز دیجیتال اتریوم به عنوان دومین رمزارز محبوب ویژگی های خاصی دارد که از این رو افراد زیادی را برای سرمایه گذاری به خود جذب کرده است. یک شخص هیچ گاه نمی تواند در ساختار آن تغییری ایجاد کند. هک و فساد مالی در آن عملا غیر ممکن است. امنیت بالایی دارد و اپلیکیشن های مرتبط با آن به گونه ای طراحی شده اند که مانع از هرگونه نفوذ غیر عادی به شبکه می شوند. اپلیکیشن های اتریوم هیچوقت از کار نمی افتند و هرگز خاموش نخواهند شد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید اتریوم