سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خرید ارز کاردانو

 

قیمت ارز کاردانو از گذشته تا کنون

مقدار خرید کاردانو محدود است و چیزی در حدود 45 میلیارد از آن در نهایت تولید خواهد شد. در ابتدای امر آدا با 0.02دلار ارزش وارد بازار شد و توانست در مدت زمان کوتاه رشد چشم گیری داشته باشد. تنها در عرض چند ماه ارزش آدا به 1.22 دلار رسید. یعنی چیزی حدود 6 هزار برابر که برای یک ارز دیجیتال موفقیت بسیار بزرگی محسوب می شود و توانست خریداران آن را به سود بی نظیری برساند. پس از مدتی ارز کاردانو نیز همچون دیگر رمزارزها دچار سیر نزولی شد. پس از گذشت یک دوره، دوباره ارزش آن بهبود یافت و در نهایت آخرین قیمت آن در سال 2019 به 0.05 دلار رسیده است که چیزی در حدود 135 درصد از ارزش اولیه بالاتر رفته است.

کیف پول کاردانوکوین

شاید ارز دیجیتال کاردانو در جدول رمزارزها جزو با ارزش ترین ها باشد، اما یکی از معایبی که دارد این است که متاسفانه کیف پول های زیادی برای آن ارائه نشده است. شبکه کاردانو کیف پول اختصاصی خود به نام Daedalus    را ارائه داده است که تنها بر روی لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی قابل نصب است. این کیف پول امنیت بسیار بالایی دارد و برای استفاده از آن باید به مقدار چند گیگ بلاک چین را از وب سایت رسمی کاردانو دانلود نمایید. البته این تنها راه پیش روی شما نیست. بلکه برای کاربران یک سری کیف پول غیر رسمی نیز ارائه شده است که دیگر نیاز نیست برای انجام تراکنش های کاردانو بلاک چین تهیه کنید.این کیف پول ها از کاردانو پشتیبانی می کنند و برای انجام تراکنش ها، ذخیره آدا و ارسال و دریافت آن می توانید از آن ها استفاده کنید. کیف پول های ارز دیجیتال کاردانو عبارتند از:

·      کیف پول یورویی

·      کیف پول اتمیک

·      کیف پول لجر

·      کیف پول ترزور مدل T

نحوه خرید ارز کاردانو

برای اینکه بتوانید ارز کاردانو را معامله کنید باید چهار مرحله زیر طی کنید:

·      در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.

·      احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.

·      بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.

·      ارز کاردانو را خرید کنید.

پیش بینی قیمت کاردانو ( ada ) در آینده

پیش بینی آینده ارز دیجیتال کاردانو همچون دیگر رمزارزها و بازارهای مالی بسیار دشوار است و نمی توان به طور قطع گفت چه آینده ای در انتظار آن است. اما با توجه به فرضیات موجود ممکن است دو اتفاق در آینده برای آدا اتفاق بیفتد. اولین نظریه این است که ممکن است ارزش کاردانو رشد چشم گیری داشته باشد و سود قابل توجهی نصیب سرمایه داران خود کند و دومین نظریه این است که در آینده ای نه چندان دور شبکه کاردانو جای خود را به یک سیستم کامل تر و با آینده تعویض خواهد کرد که این احتمال سندیت بیشتری دارد.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید کاردانو