سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه خرید و فروش ریپل در ایران

 

نحوه معامله ارز ریپل در ایران

برای خرید ارز ریپل XRP    را معامله کنید باید چهار مرحله طی کنید:

·      در صرافی تاپ کنز ثبت نام کنید.

·      احراز هویت خود را تکمیل کنید و منتظر تایید کارشناسان باشد.

·      بعد از تایید احراز هویت خود اقدام به واریز ریالی کنید.

·      ارز ریپل را خرید کنید.

تاریخچه ریپل

شخصی به نام رایان فوجر در سال 2004 شرکت Ripplepay را تاسیس کرد که هدف این شرکت انتقال آسان و بی دغدغه پول بود تا مردم از سراسر جهان بتوانند از آن استفاده کنند. اما این شرکت نتوانست آن طور که باید در اهداف خود موفق باشد و تا سال 2011 تنها شرکت های محدودی باقی مانند که با آن ها همکاری داشت. در همین سال آقای مک کالب وارد تیم ریپل شد که خود او یکی از بزرگترین حامیان ارز بیت کوین بود و پس از آن مدیریت شرکت در دستان کالب قرار گرفت. البته او در سال 2013 و به دلیل ایجاد اختلاف از تیم ریپل خارج شد. سرمایه داران بسیاری از این رمزارز حمایت کرده اند و هم اکنون کریس لارسن مدیر این شرکت است که خود یکی از دوستان آقای کالب است.

قیمت ارز دیجیتال ریپل و پیش بینی آینده آن

ارز دیجیتال ریپل در سال 2013 با قیمت 0/005 دلار معامله شد و در سال 2018 این مقدار به واحدی 3/8 دلار رسید که در واقع به رشد قابل توجهی یعنی 700 هزار درصد رسید و همین مسئله باعث شد تا افراد زیادی به سرمایه گذاری روی ریپل روی بیاورند. در همین سال قیمت ریپل نیز همچون دیگر ارزهای دیجیتال سقوط کرد و افراد بسیاری را دچار ورشکستگی مالی کرد. درست است که در حال حاضر هنوز به آن رشد قیمت نرسیده است، اما همچنان به رشد خود ادامه می دهد. از نظر برخی کارشناسان احتمال اینکه قیمت آن دستکاری شود بسیار زیاد است. به دلیل اینکه مقدار زیادی از این دارایی ها در دستان سرمایه داران شرکت ریپل است.

ارز دیجیتال ریپل تنها روی xRapid که یکی از محصولات شرکت است قابل استفاده و کاربردی است و همانطور که می دانید هرچه یک ارز در موسسات مالی گوناگونی قابل استفاده باشد، رشد قیمت بالاتری خواهد داشت. درست است که ریپل اعلام کرده است که هیچ دخالتی در روند قیمت ریپل ندارد، اما حوادثی که حول شرکت و محصولاتش اتفاق می افتد به شدت بر روی قیمت ارز دیجیتال ریپل تاثیرگذار است.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.

خرید ریپل