سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره رمز ارز گراف یا grt coin

 

رمز ارز گراف

از رمز ارز گراف (The Graph   ) چه می دانید؟

رمز ارز GRTیا رمز ارز گراف نوعی آلت کوین (همه رمز ارزهای بعد از بیت کوین به این نام شناخته می شوند) است که بر بستری از اتریوم فعالیت می کند و در سال 2020 روانه بازار شد. پروتکل آن به منظور جستجوی داده در IPFS (سیستم غیر متمرکز توزیع فایل همتا به همتا) و اتریوم ایجاد شده است و بسیاری از برنامه های غیر متمرکز با استفاده از این پروتکل می توانند با بلاک چین ها ارتباط برقرار کنند. در واقع این رمز ارز با هدف سازمان دهی به داده ها در بلاک چین های مختلف و دسترسی به GraphQL که یک پایگاه داده های بلاک چینی است به وجود آمده است. تیم توسعه دهنده گراف شامل برترین مهندسان اتریوم و برخی شرکت های بزرگ همچون یانی تال سرپرست تیم، برندن رمیرز محقق و مسئول بخش فناوری، جنیس پولمن است.

ویژگی های ارز دیجیتال GRT

رمز ارز GRT از یک زیر ساخت غیر متمرکز قوی برخوردار است. گراف یک توکن ERC20 است که بر بستری از اتریوم فعالیت می کند و کاربران با استفاده از این توکن می توانند کسب درآمد کنند. توسعه دهندگان شبکه از این رمز ارز برای پاداش کاربران و همچین ساده سازی امور شبکه استفاده می کنند. در این شبکه دو گروه فعالیت می کنند. یکی شاخص سازان یا همان کاربران معمولی هستند که با نگهداری این توکن می توانند پاداش خود را از شبکه دریافت کنند. این افراد با داشتن توکن های گراف می توانند به بهینه سازی کارکرد شبکه کمک کنند. هرچقدر توکن های بیشتری داشته باشند پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد. دوم گروه شاخص گذاران هستند که وظیفه نگهداری از شبکه را به عهده دارند. گراف در واقع لایه ای از اطلاعات است که بالاتر از بلاک چین قرار دارد و کابران از اتریوم برای نودهای گراف و یا گره ها استفاده می کنند. رمز ارز GRT غیر قابل استخراج است و کاربران برای داشتن این رمز ارز باید آن را خریداری کنند. این توکن بر اساس الگوریتم اثبات اعتبار فعالیت می کند. یه این معنا که میزان دارایی های توکن گراف توسط هر کاربر است که به آن هویت و ارزش می دهد و همین الگوریتم است که امنیت شبکه را حفظ می کند. برای اینکه بتوانید رمز ارز GRT را خرید و فروش و یا ذخیره کنید، نیاز به یک کیف پول با امنیت بالا دارید. کیف پول های معتبری از این رمز ارز پشتیبانی می کنند که می توانید با توجه به میزان سرمایه و شرایط خود یکی از آن ها را برای نگهداری گراف انتخاب کنید.

کلام آخر

در صورتی که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال نیاز به مشاوره دارید می توانید به سایت مهندس حامد عمادی مراجعه کرده و از مشاوره ایشان استفاده کنید.